"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 9 września 2018

imieniny...

                              miesiąca uczciłem fajną przedpołudniową jedenastką:)
Trochę uspokoiłem lewą kostkę i achillesa, więc korciło mnie pokręcić kółka na bieżni przy Trzynastce. Pobiegłem tam nawet, ale na dwutorowej bieżni truchtał Gościu. Nie wiem czy niepełnosprawny, czy z jakąś kontuzją, lecz wyraźnie tuptanie sprawiało Mu trudność:( Odpuściłem petelkowanie he,he... Nie chciałem wejść na Jego "podwórko" i pod nosem "popisywać"  przed nim jak to sobie beztrosko latam. 
Obleciałem park Lisiniec i w drodze powrotnej zrobiłem sobie zabawę biegową z przyspieszeniami hi,hi...
Najpierw na Wałowej popędziłem za rowerzystką;) Po chwili wyrównania oddechu na poznańskiej wyznaczyłem sobie metę na skrzyżowaniu ze szczecińską;) Znów uspokojenie i na wręczyckiej zryw przy budzie he,he... Później to samo jeszcze na podhalańskiej i dwa razy na Wyszyńskiego. Ostatni odcinek był z dodatkową motywacją, bo jakiś burek się przyplątał i do samego parkingu jasnogórskiego leciał za mną hi,hi... 
Było super! Solidnie przewietrzyłem płuca i cały czas wysyłałem pozytywną energię w kierunku Wrocka gdzie Teresa walczyła na królewskim dystansie:) 
Po biegu okazało się jeszcze, że w tym samym czasie biegał Adam w Żernicy:) czyli dzisiejsze bieganie było korespondencyjne he,he...
W całym minionym tygodniu nabiegane pięćdziesiąt dwa kilometry w czterech wyjścia i dwadzieścia sześć wychodzone;) 

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13