"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 10 sierpnia 2018

wyszło...

                      mimo woli dziesięć kilometrów dziesiątego sierpnia he,he... Nie miałem za bardzo pomysłu na dzisiejsze bieganie:( A byłem pod blokiem już piąta dwadzieścia;) 
Po rozgrzewkowym kilometrze przyszła mi na myśl bieżnia przy mojej dawnej "budzie" czyli szkole podstawowej nr 13. Po rewitalizacji dawne boisko teraz tzw. Orlik to luksus hi,hi... Kiedyś bieżnia wysypana miałem ceglanym, a boisko piaskowe teraz kolorowy tartan:) 
Pamiętam z lekcji wf_u Kto nie ćwiczył dostawał narzędzia i usuwał zielsko wzdłuż krawężników. Może dlatego było mniej nie ćwiczących he,he... 
Dziś pewnie niektórzy rodzice podnieśliby larum, że Ich pociecha musi się "męczyć" Wtedy było to normalne. Mówiło się wychowanie przez pracę.
Zrobiłem dziesięć powtórzeń - dwa kołka szybko jedno wolne. Okrążenie to ok. sto pięćdziesiąt metrów, więc na "stadionie" nabiegałem niecałą piątkę;) Do tego dobieg dwa i pół kilometra, a reszta to powrót przez "Bałtyk" Bo oczywiście nie mogłem sobie odmówić porannego pływania w "Adriatyku" hi,hi...
Nie darmo mówi się: "Kto rano wstaje temu pan Bóg daje" choć co niektórzy "wymyślili" że Kto rano wstaje ten chodzi nie wyspany he,he... 
Zresztą jak tu spać skoro w nocy na termometrze dwadzieścia kresek na plusie. Obudziłem się w sumie 4:30, lecz nie chciałem ludzi straszyć, więc półgodzinki doleżałem;) A i tak jacyś pielgrzymi patrzyli na mnie ze zdziwieniem hi,hi...
Jutro odpoczynek. Przez kolejne pięć dni natuptałem pięćdziesiąt kilometrów, więc chyba zasłużony;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13