"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 12 sierpnia 2018

pod wrażeniem...

                                jestem naszych Biegaczek i Biegaczy na ME:) Finisze Adama Kszczota, czy Justyny Święty można oglądać bez końca!!! A o czasach jak dla mnie kosmicznych nawet nie wspomnę he,he... No, ale "Każdy ma swoje Kilimandżaro" hi,hi... 
Wczoraj od biegania luz;) Tylko od biegania, bo chodu wyszło  z dwanaście kilometrów:)
Dzisiaj niedziela 
i niby "Kto w niedzielę zap.....la, temu pikawa nawala":( Ale z drugiej strony są tylko trzy powody by nie iść na trening;)
*Po oo omszy* hi,hi... wspólne przygotowanie obiadu i krótkie siedmiokilometrowe przewietrzenie he,he... Bo niestety nie zebrałem się dziś wcześnie rano z pościeli:(
Obleciałem zbiorniki na "Bałtyku" i wymieniłem "łapki" czyt. pozdrowienia z kilkoma do mnie podobnymi;) 

Fajnie było tylko za krótko:( Może jutro uda się w bialskich polach dłużej poszwendać hi,hi...
Wracając do ME Niesamowita Białorusinka Wołga Mazuroniak na dziesiątym kilometrze miała krwotok z nosa, w końcówce pomyliła trasę, a mimo to i tak wygrała maraton!!!! Szacun! WIELKIE brawa! Ogromna determinacja i wola walki. 
Gdyby nasi piłkarze mieli podobną desperacje;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13