"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 8 czerwca 2018

założyłem...

                     dzisiaj buty biegowe tylko po to, żeby pobiec popływać w "Pacyfiku". 
Wczoraj rano byłem nad "Adriatykiem" i nadreptałem cztery kilometry;) Dziś o połowę mniej, bo bliżej. Ale takie były plany;)
Aura letnia, więc kąpiel o poranku to kapitalna sprawa i dobry początek dnia:)
Licznik "bije" i z każdą minutą przybliża się start naszego rodzinnego Team_u Lunique w Półmaratonie "Słowaka" Już dawno marzyła mi się kultowa połówka w Grodzisku. Jak to mówią marzenia się spełniają tylko trzeba im trochę pomóc he,he...
Dla nas to znów szczególna impreza. Krysia zadebiutuje na dystansie 21,095km! I polecimy wszyscy w jednakowych "plastronach", bo Edytka wreszcie dostała koszulkę startową:) Kuba już nie może się doczekać jak napisał na fejsie hi,hi... 
Będzie się działo! Będzie zabawa! Zapowiadają upał, czyli za komfortowo nie bedzie. Ale Kto powiedział, że będzie łatwo hi,hi... Podobno gdyby bieganie było łatwe to wszyscy by to robili he,he... Wszystko co przychodzi z trudem jest najcenniejsze.
Z drugiej strony niedzielny start tak jak poprzednie będzie tylko kolejnym etapem przygotowawczy do jak się okazało wydarzenia roku 2018! Wczoraj zapadła decyzja. W lipcu jeśli moje plany będą zgodne z Bożymi dostąpię szczególnej łaski i pobiegnę do Matki Bożej Siedmiobolesnej w Šastín-Stráže:)) Do tej pory to ja wybiegałem naprzeciw biegaczom pielgrzymom zdążającym na Jasna Górę.  Wierzę, że za miesiąc mi będzie dane w intencji mojej rodziny pielgrzymować biegiem:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13