"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 23 maja 2018

co dzisiaj...

                        zastanawiałem się ubierając biegowe ciuchy he,he...
Jak coś szybszego to inne buty;) A może podbiegi? Stanęło na dyszce po codziennej, stałej trasie i podjasnogórskiej górce hi,hi...
Najpierw park Lisiniec i spotkanie ze znajomą sympatyczną Kijarką:) tym razem z Maluchem w wózku;) Potem Huculska, Wileńska, Lwowska, Dobrzyńska, Wałowa, Toruńska, czyli przyległe ulice.
Na koniec Jasnogórskie pole namiotowe i seria dziesięciu podbiegów. Góral nie jestem he,he... chociaż do domu mam zawsze pod górkę hi,hi... I może dlatego bardzo lubię podbiegi w przeciwieństwie do zbiegów.
W przyszłym tygodniu w sobotę rekreacyjny Bieg Damrota w Pilchowicach i jak Licznik wskazuje zostało tylko dziewięć dni
do startu. Tydzień wcześniej już w tę sobotę w Białej NGB Kłobuck współorganizuje w ramach Polska Biega II Bieg Przełajowy "Podaruj serce" I wpadł mi do głowy "taki pomysł odlotowy" hi,hi... Mam do szkoły w Białej około dziewięciu kilometrów. Dystans biegu to dwa i pół kilometra. Gdybym poleciał "z buta" tam. Na miejscu wokół szkoły zrobił dwa i pół, a później wrócił "nogami" to wyszłaby fajna połówka na raty:) Problem tylko, czy się wyrobię z obowiązkami sobotnimi. Zobaczymy;)
Aha jeszcze się pochwalę he,he... Wczoraj przyszła nagroda za konkurs z Cracovia Maraton - kubek, rolka i fajna grafika Andrzeja Mleczki:) Już wisi;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13