"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


czwartek, 24 maja 2018

zmiarkowałem...

                                      wczoraj, że ostatni raz moczyłem tyłek w "Pacyfiku" przed Cracovią:( Dokładnie sześć tygodni,  lub jak Kto woli półtora miesiąca temu;) 
Było to ostatnie wiosenne morsowanie, a potem jakoś bieganie wzięło górę he,he... I o regeneracji w zimnej wodzie zapomniałem:( Bardzo niedobrze! Czas to zmienić! Bo woda jest rewelacyjna:) Muszę w moim dzienniczku treningowym zaplanować co najmniej dwa dni w tygodniu z pływaniem he,he...  
Latem jest fantastycznie. W wakacje wstaję skoro świt:) biegam boso po plaży, kąpię się w morzu i naładowany endorfinami wracam ze świeżymi bułeczkami na śniadanie  hi,hi... Ale to czas laby:) Poza tym biegam krótko siedem, osiem kilometrów. Na co dzień wiadomo obowiązki i dłuższe przebieranie nogami he,he...
Dziś tylko szóstka "z buta" i wiosenne pływanie:) 
Było kapitalnie. Woda cieplutka, słoneczko świeci, cisza i spokój. Aż nie chce się wychodzić z wody. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13