"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 29 kwietnia 2018

przy niedzieli...


                                           fajna promocja na biegowej ścieżce;) czyli miły widok ładnych piersi opalającej się toples Kobiety:)  
Czytałem kiedyś, że na plażę została wezwana policja, bo ktoś poczuł się zgorszony widokiem Pań opalających się bez staników. Dziwię się! Mnie mierzi  raczej naprany, uśliniony facio:( albo ludziska ze zdeformowanymi ciałami od mega nadwagi w bieliźnie hi,hi... 

Nie było dziś w planie szybszego przebierania nogami. Ale po śniadaniu i niedzielnej mszy tak mnie pięty paliły, że nie zważając na przypiekające słońce i upalną temperaturę ruszyłem na "Bałtyk" zrobić przed obiadowe dreptanie he,he... Nie żałuję hi,hi... że mnie dziś poniosło do parku Lisinieckiego he,he...
Zdecydowanie przy takiej aurze wolę biegać wcześnie rano, ale większość imprez biegowych organizowana jest niestety w pełni dnia. Dlatego chciał, nie chciał  musowo potrenować w warunkach zbliżonych do startowych.
Po wolnej szóstce i prysznicu jeszcze przez pół godziny wychodziły na mnie "szóste poty" wrrr... I od razu wróciły wspomnienia z ubiegłej niedzieli jak skwierczeliśmy na krakowskim bruku podczas Cracovia Maraton:( 

3 komentarze:

  1. Brakuje jedynie foty tej pani ;)
    Biegnę na poszukiwania ;)
    Sarenki Ci w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosna Adam ;) bez foty, bo to promocja wyłącznie dla mnie he,he...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze ze wszystkich pór orku najbardziej kocham wiosnę.Lepszej pory roku na 100 procent nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13