"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 6 listopada 2017

ostatni...

             tydzień przed corocznym roztrenowaniem. Moje roztrenowanie jest specyficzne, bo nie odwieszam butów na kołki jedynie ograniczam stopniowo ilość treningów oraz kilometraż. Odkąd biegam regularnie tylko raz nie biegałem przez cały listopad i po trzydziestu dniach absencji biegowej "nie wiedziałem jak się nazywam" hi,hi... Niezmiernie trudno było mi później wrócić do biegania, a poza tym wszystko mnie bolało:( Od tamtego czasu z pięciu, czterech treningów w tygodniu robię trzy, potem dwa i czasem tylko podreptam na morsowanie. Następnie stopniowo znów wchodzę na "obroty" he,he... Oczywiście nie ograniczam wtedy innych form aktywności, a nawet staram się coś włączyć coś nowego;) Od kilku lat Święto Niepodległości kończy mój sezon i dopiero przed Bożym Narodzeniem biegowo się odradzam;)
Dzisiaj po porannych życzeniach: A wiec 🍏🍐🍒🍊🍇🍉tygodnia😜🏃🏻 cha,cha,cha... dziękuje Adam:) czternaście kilometrów po stałej trasie na "Bałtyku" i najbliższej okolicy;) Pierwsza piątka po niedzielnej labie jakaś mozolna hi,hi... Ale jak "zatrybiłem" to już poszło "z górki" Fajnie było! Jedyne co mi jak nigdy przeszkadzało to dym z kominów:( Czym Ci ludzie palą w piecach? Wychowałem się w czasach gdy większość domostw opalana była węglem, ale takiego smordu nie było. Myślę, że skoro królują opakowania plastikowe to niestety zużyte lądują na rusztach:( wrrrr....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13