"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 8 listopada 2017

zimna...

                            woda jest fantastyczna jak już się doń wejdzie hi,hi...
 Coś mój organizm się ostatnio zapiecuszył chyba he,he... Na szczęście od 19 listopada Zmorsowani zaczynają sezon 2017/2018:) Regularne kąpiele co tydzień w niedzielne południe powinny pomóc w adaptacji;)
Dziś z rana podreptałem na "Bałtyk" i po jednej pętli wokół zbiorników wskoczyłem do "Pacyfiku" Byłem zatem rozgrzany, lecz i tak jakoś wejście nie było szczególnie miłe hi,hi... Nie wiem czemu? Za to po wyjściu było cudownie:) Ten "zastrzyk" energii jest kapitalny:) 
Od poprzedniego sezonu kąpię się "z głową" hi,hi... czyli zanurzam się całkowicie nawet przy temperaturach ujemnych. Bo jak mówił Zatopek"Chcesz pobiegać, przebiegnij milę, chcesz doświadczyć nowego  życia przebiegnij maraton....." ja parafrazuję - chcesz się morsować wejdź do zimnej wody, chcesz doświadczyć nowego życia zanurz się cały he,he...
Rano czwórka. Wieczorem z najstarszym synem dycha i czternastka na koncie środy (byle nie magdaleny;) zapisana hi,hi... Fajne drerptane pogaduchy z pierworodnym w tempie relaksacyjnym;) Dwa treningi w jednym dniu, czyli życzenia Adamowe owocnego tygodnia się spełniają. Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13