"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 21 października 2017

śladami...

                         mojego jaqb_a podreptałem dziś w bialskich polach he,he... Częściowo znaczy się;) bo trochę wydłużyłem pętle za Sanktuarium Krwi Chrystusa.
Ponadto zrobiłem dobieg najkrótszą drogą do Alei Brzozowej tam, a z powrotem nieco mnie zniosło hi,hi... Ale dzięki temu natupałem całe osiemnaście kilometrów:)
Nie mogłem jak zawsze wyjść z samego rana:( lecz o piętnastej też nie było źle;) Na termometrze +12 i niewielkie zachmurzenie, czyli idealna aura na bieganie:)
Biegało mi się fantastycznie, chociaż w niespełna godzinę po obiedzie he,he... 
W polach i Lasku Wilka cudowna jesień:) Znów spotkałem dwie fajne Amazonki na koniach i niestety jednego "jeżdźca" na crossowej maszynie:( Wzbudzał tumany kurzu, silnik ryczał tak, że słychać go było chyba w Kłobucku! W dodatku spaliny walące z maszyny zepsuły świetne, czyste, rześkie powietrze:( brrr...
W całym tygodniu w pięciu wyjściach sześćdziesiąt kilometrów i wciąż jeszcze jestem "głodny" hi,hi... Jutro... nie, nie jutro dzień święty święcę;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13