"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 20 października 2017

spodobało...

                           mi się wczorajsze bieganie skoro świt he,he... więc dziś powtórka "z rozrywki" Bardziej mglisto, ale cieplej:) Mówi się podobno londyńska pogoda;) Mokro, wilgotno za sprawą osiadającej mgły, ale fajnie! Biało dookoła jakbym dreptał w mleku hi,hi... Widoczność bardzo ograniczona dlatego odpuściłem drogi gdzie nie ma chodników:(
Planowałem piątkę, lecz byłem jakiś "nie dojedzony" i w sumie natuptałem ósemkę z hakiem:)
Weekend za pasem i żeby tradycji stało się zadość jutro powinna być Aleja Brzozowa z przyległościami;) Niestety chyba rano tym razem nie dam rady:( Może popołudniu? Jeśli się nie uda to wieczorem wertepy w bialskich polach raczej odpuszczę;) 
Zobaczymy! Tak, czy inaczej biegane będzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13