"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 26 sierpnia 2017

Gdy Ci...

                        smutno, gdy Ci źle idź wybiegaj rano się:) Spokojne tuptanie w tym niezwykle klimatycznym terenie to najlepsze lekarstwo na wszystko he,he... Wczesnym rankiem kiedy cisza, spokój i aura idealna na bieganie samotność długodystansowca to świetna sprawa:) Można wiele spraw przemyśleć, pogadać z samym sobą, a nawet się pokłócić hi,hi...  Cztery pętle w bialskich polach za Sanktuarium Krwi Chrystusa plus dobieg tam i z powrotem (przez "Bałtyk;) i na koniec na liczniku bez mała dwadzieścia sześć kilometrów. Sporo potu, trochę kurzu, więc po dwudziestce leki prysznic z nieba;) Potem pływanie w "Pacyfiku" i ulewny deszcz he,he... W wodzie nie zmokłem ale na ostatnim kilometrze już tak i to do "suchej nitki" hi,hi... Fajnie było! Powiem więcej było fantastycznie:) Co nie znaczy, że lekko, łatwo i przyjemnie;) Owszem przyjemnie bardzo, ale nieco trudno, bo już dawno takich dystansów nie biegałem:( Ciężko też trochę, bo podłoże wymagające: wertepy, piach i różnica poziomu w terenie niby niewielka, ale na dłuższą metę potrafi dać w kość.
Przyjemności i endorfiny dla mnie, a trud i wysiłek ofiarowuję w Bogu wiadomej sprawie.
Dzisiaj Uroczystość Matki Bożej Częstochowskiej i jubileusz 300-lecia ukoronowania Cudownego Obrazu Matki Bożej papieskimi koronami decyzją Ojca Świętego Klemensa XI w roku 1717.
Rano opublikowano mozaikę Pani Jasnogórskiej utworzoną z ponad czternastu tysięcy *selfi dla Maryi* w ramach akcji "Żywa Korona Maryi" Bez fałszywej skromności przyznaję bardzo się cieszę:) Jestem jednym ze szczęśliwców, Którzy swą małą cegiełkę czyt. zdjęcie dołożyli do tej inicjatywy uhonorowania Najświętszej Maryi Panny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13