"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 5 lutego 2017

dla Kuby...

było dzisiejsze bieganie w mokrych butach hi,hi... i morsowanie:) 
Szybszego przebierania tylko siedem kilometrów, ale to nie ważne. 
Dzisiaj dedykowałem moją aktywność fantastycznemu kumplowi, Który mimo niepełnosprawności jest bardzo aktywny:) 
Walczy z ograniczeniami ciała oraz własnymi słabościami. Dla niejednego pełnosprawnego człowieka mógłby być wzorem. Dlatego jeśli nie macie co zrobić z 1% proszę przekażcie go dla Kuby Ostasz:)
A tutaj więcej co dziś się działo he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13