"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 13 listopada 2016

o wyższości...


biegania nad morsowaniem he,he... ani odwrotnie dziś nie będzie;) Jednak wraz z oficjalnym rozpoczęciem kolejnego sezonu zimnych kąpieli grafik biegowy musi ulec pewnej modyfikacji.
Oficjalne powitanie nowego sezonu morsowań dotyczy w zasadzie naszej nieformalnej grupy Zmorsowani, bo ja od pewnego czasu swój sezon kąpielowy przedłużam po oficjalnym zamknięciu do kolejnego otwarcia hi,hi... Dzięki całorocznym kąpielom po lecie i jesieni "z marszu" wkraczam w zimę;)
Dzisiejsze oficjalne otwarcie sezonu morsowań 2016/17 odbyło się przy prawdziwie zimowej aurze:) 
Jak zawsze klimat i atmosfera naszych niedzielnych spotkań w samo południe rewelacyjna!
Biegowo tylko siedem kilometrów na rozgrzewkę;) więcej przed i mniej po pluskaniu;) Na początku "na krótko" a
potem jak mi przygrzało hi,hi... w stroju" organizacyjnym;)
Dzisiejsza kąpiel była fantastyczna! Pełne zanurzenie. Dużo fajnych ludzi pełnych radości i humoru. Świetna zabawa i kapitalne wrażenia:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13