"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 11 listopada 2016

Narodowy Dzień Niepodległości...


uczciłem piętnastokilometrowym biegiem ulicami naszego miasta:) Od ładnych kilku lat świętuje w tym dniu na sportowo;) Tym co jest moja pasją i uzależnieniem he,he...
Wystartowałem z domu w pełnym "rynsztunku" hi,hi... o dziesiątej trzydzieści, by po półgodzinnym dreptaniu z flagą w dłoni zameldować się na promenadzie im. Czesława Niemena. 
Tam o jedenastej dołączyłem do kolejnej zmiany Zabieganych. 
Od kilku lat biegając od świtu do zmierzchu pięciokilometrowe pętle na biegowo czczą to święto i zachęcają wszystkich do radosnego sportowego świętowania biegiem, marszem lub na przemian tzw. galowayem;) 
Dziękuję moim Towarzyszom, a szczególnie bardzo młodemu biegaczowi (brawo;) za fajne wspólne świąteczne dreptanie:)
Wróciłem jak w tym dowcipie: "tato dlaczego idziemy naokoło? - bo obchodzimy święto" he,he...
A tak na poważnie szkoda było mi wracać:( Bo doświadczyłem dowodów sympatii od bardzo wielu osób:) 
Owszem byli Tacy dla Których byłem niewidzialny he,he... Niektórzy wytykali mnie palcami, albo patrzyli jakbym "urwał się z choinki" hi,hi... Jednak większość uśmiechała się:) Jedni dawali "lajki" uniesionym w górę kciukiem, Inni rzucali: "super! świetnie! brawo! Jeszcze Inni trąbili klaksonami. Sporo ludzi też przystawało i pstrykało foty telefonami;) Specjalnie mi to nie przeszkadzało mi to. Zresztą dzięki bujnej czuprynie w barwach narodowych występowałem incognito he,he... Co prawda trafiła się kobieta z pytaniem: "nie wstydzi się pan w tym wieku tak wygłupiać?" Bez obrazy odpowiedziałem powiedzeniem Marka Twaina: *ludzie nie przestają się bawić dlatego, że się starzeją. Ludzie starzeją się, bo przestają się bawić*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13