"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 20 sierpnia 2016

Rozruch...

po dwóch dniach bez biegania:( 
Licheń, Gniezno i dziś Ustronie Morskie:)
Na komórce ciężko pisze się posty, więc w telegraficznym skrócie he,he...
Rozruch i zwiady wieczorową porą masakryczny. Na plaży, chodnikach i ulicach ludzi pełno jak drzew w lesie;)
Zrobiłem "slalomem" cztery kilometry i dałem sobie spokój.
Od poniedziałku tak jak zawsze do tej pory praktykowalem wracam do wczesnoporannego biegania plażą. Nie po to przecież jechałem tyle kilometrów nad morze, żeby szlifować chodniki hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13