"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 19 kwietnia 2016

jak tu...

możną mieć spokojne nerwy? Ledwo wybiegłem na Inowrocławskiej takiej prędzej ścieżce niż ulicy;) widzę z daleka jak w moją stronę leci wyżłowaty i rudy a'la huski. Przechodzę do marszu, rozglądam się za "opiekunami" i jednocześnie próbuję dostrzec, czy burki maja obroże. A jakże, więc to nie jakieś biedne porzucone psiaki. Sytuacja podobna jak kiedyś. Wyżłowaty  mnie mija, a rudy warczy ze spuszczonym łbem. Próbuję się ustawiać tak żeby nie mięć żadnego za plecami. Kilka lat temu w wigilię miałem podobną sytuację spotkałem dwa wilczury. Tak mnie obchodziły dookoła, że w końcu jeden z nich wbił mi dwa zęby w podudzie:( Nauczony doświadczeniem od tamtej pory nigdy nie odwracam się tyłem. Tak więc pustkowie dwa duże psy i co robić? Biec to skoczy mi na plery! Kilka razy sprawdziło się to i teraz stanowczym głosem pokrzykuję do: domu! do domu! ręką wskazuję przed siebie i uciekaj do domu! Wyżłowaty odbiega kilka kroków staje, lecz w końcu oddala się. Gorzej, bo rudzielec patrzy spod łba i wciąż niezadowolony warczy. Wreszcie mijamy się i ja w kierunku skąd przylazł, a on do Sopockiej. Wiem takie sytuacje śmieszą psiarczyków, ale jakie miałbym szanse gdyby któryś z nich zaatakował? Oczywiście obrońcy zwierząt:' to się rzadko zdarza' Ale się zdarza! i nie chcę być tym jednym przypadkiem na tysiąc który zostanie pogryziony przez wałęsające się kundle. Dlatego uważam instytucja Rakarza powinna wrócić. Każdy biegający pies bez opieki powinien zostać odłowiony! Tak jak kierowca, któremu za niewłaściwe zaparkowanie odholowuje się pojazd na parking i musi go wykupić. Tak samo właściciel psa powinien go po złapaniu i umieszczeniu w schronisku wykupić. Dodatkowa kasa dla schronisk, które cierpią na brak finansów i bezpieczeństwo dla nas wszystkich nie tylko biegaczy. Dość terroryzowania społeczeństwa przez pseudo miłośników zwierząt! Ja gdym zaczepiał ludzi w najlepszym razie dostałbym mandat, a psiarczyki śmieją się i są bezkarni przez co uważają, że ich pupile są ważniejsi od ludzi. Gdyby jeden z drugim dostał mandat to wreszcie może by im hierarchia wartości uświadomiła.
Uff... wychodzi człowiek się odstresować i wkurw zaraz na starcie.

Z tego wszystkiego nalatałem trzynaście kilometrów. W tym dziesięć przebieżek:) Takich ze złością he,he... 
Ostatnio słyszałem o akcji: "Mamo, Tato wstań z fotela" hi,hi... i na "Bałtyku" miałem fajny przykład. Synek w przodzie biegnie i o dziwo do mnie: dzień dobry! Oczywiście odwzajemniłem się pozdrowieniem i dałem Mu lajka "lubię to!":) Z tyłu mamusia i tatuś;) Wszyscy co prawda ubrani trochę za ciepło jak na bieganie:( Ale widziałem, że później przechodzili w marsz to może się nie zagotowali:) Wielkie brawa dla Mamy i Taty! Bo: "czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci" cha,cha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13