"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


poniedziałek, 25 kwietnia 2016

coraz częściej...

zdarza mi się po zakończonym treningu zobaczyć na endo w telefonie 8sek. i 0.00km:(( 
Nie wiem jak to się dzieje, że apka się wyłącza. Specjalnie odczekuję kilka sekund przed zablokowaniem ekranu, żeby zobaczyć że odliczanie ruszyło. W trakcie biegu nie poręcznie mi wyciągać telefon z kieszeni, odblokowywać i sprawdzać dane. 
Przez to ostatnio mam wkurw, gdy wracam i nie mogę zobaczyć wyników treningu:( Szczególnie kiedy biegam poza drogami, bo wtedy ciężko dokładnie wyrysować na endo traskę.  
Ponadto tak jak dziś chciałbym zobaczyć tempo, bo miało być wolno hi,hi... 
Starałem się jak mogłem, ale nogi same się rwały do przodu he,he... 
Na szczęście po zrobieniu dużej pętli w parku Lisiniec spotkałem Ewę:) Na dreptanych pogaduchach zeszły nam przynajmniej trzy kółka;) A może więcej? Trudno niech stracę hi,hi... zaliczam trzy;) W międzyczasie mijaliśmy się z Mirkiem, który z ciężarkami w dłoniach zasuwał ścieżką rekreacyjną wokół glinianek:)
Przez większość czasu było wolno. Prawie jak slow running he,he...
Planowałem dychę, a wyszło prawie trzynaście kilometrów. Ale przecież nie będę sobie żałował towarzystwa pięknej płci;) 

Zaczynam "dojrzewać" do kupna zegarka z gps_em. Długo się "broniłem" przed tym gadżetem biegowym, lecz mam dość niespodzianek z endo na telefonie. Na zegarek można w każdej chwili bez problemów zerknąć, choć z telefonem z racji bezpieczeństwa nie mam się zamiaru rozstawać. 
Mam wygrany w konkursie Timex, ale niestety bez gps. Jest super ma stoper, timer, pamieć okrążeń, lecz nie pokazuje dystansu:(
Nie szukam technologicznie zaawansowanej zabawki;) Prostota i dobry szybko łapiący sygnał gps to podstawa. Oczywiście bateria! Musi długo trzymać. No i... cena ważna! Może ma Ktoś coś godnego polecenia? Raczej ze sklepu, bo przy używanych zdarza się wyrzucić pieniądze w błoto. 
Fajnie byłoby też mieć możliwość połączenia z endomondo. Mam tam konto dosyć długo i jest moim zapasowym dzienniczkiem treningowym;) Szkoda jakby nie dało się przenosić zapisanych treningów.
Ofert w necie nie brakuję, ale ceny... 

5 komentarzy:

  1. A jaki masz budżet na zegarek?
    Jeśli chodzi o połączenie z Endo to nie ma problemu. Większość producentów o to zadbała a Garmin i TomTom na pewno synchronizują się z Endo automatycznie po drobnej konfiguracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten budżet to własnie problem ;) zdaje sobie sprawę, że coś za coś. Droższy sprzęt to więcej funkcji, lepsze wykonanie itd. Początkowo chodził mi po głowie smartwatch za pomocą którego mógłbym mieć połączenie z endo na smartfonie, którego i tak zawsze mam ze sobą :) Ale z tego co się dowiadywałem dobry to ok. 400 zeta, a w tej cenie to już są zegarki z gps. Więc nie za bardzo mam rozeznanie co będzie lepsze. Nie jestem Ścigantem. Dlatego bardziej zależy mi na rejestracji treningów niż specjalnych funkcjach treningowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku najtańszego Garmina 10 (niecałe 400zł) nie musisz mieć połączenia z Endo w trakcie treningu. Po powrocie do domu zrzucisz trening przez komputer do serwisu Garmin a stamtąd automatycznie zostanie on skopiowany do serwisu Endo. Wyższy model Forerunner 15 potrafi liczyć kroki, dzienną aktywność, przypominać o ruchu itd. i kosztuje niecałe 500zł. Ciekawą opcją jest również zegarek TomTom Runner za ok 500zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tomasz :) właśnie te trzy sprzęty rozważam ;) Tomtom z racji nazwy mi się najbardziej podoba he,he... i chyba ma większy od gamina wyświetlacz? A ja mam dobry wzrok tylko za krótkie ręce i niestety do czytania już mam bryle:( których na bieganie nie zabieram, bo na dal mam wzrok sokoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój znajomy od kilku miesięcy używa TomToma w wersji z wbudowanym pulsometrem (pomiar odbywa się na nadgarstku) i bardzo sobie chwali ten zegarek. Wyświetlacz jest duży i czytelny :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13