"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 23 kwietnia 2016

poranne...

ładowanie akumulatorów szczególnie w sobotę jest kapitalne:) Pobudka (znowu) przed dzwonkiem budzika he,he... toaleta, śniadanie i powoli w las;) Najpierw dobieg przez remontowane wokół klasztoru ulice. Pewnie dzięki ŚDM i planowanej wizycie Papieża Franciszka;)
Potem Aleją Brzozową fantastyczną o tej porze roku, wreszcie Lasek Wilka i bialskie pola. Uwielbiam o tej porze roku te okolice i chyba nie jestem jedyny hi,hi... bo dziś o poranku było tam nas udeptujących ścieżki sporo:) I o dziwo ! Mimo wczesnej pory w większości kobiety:) Z drugiej strony się nie dziwię. Zapewne myślą podobnie jak ja. Z samego rana trening, bo później obowiązki domowe mogą nie pozwolić wyrwać się na bieganie.
Znajomi Kijarze, spacerowicze z psami i nawet kilku rowerzystów chociaż z rana chłodno. Rześkie, świeże powietrze i rewelacyjny zapach daje "kopa" i leci się na dopingu;) 
Zrobiłem dzisiaj tylko dwie pętle za sanktuarium i na koniec wyszło niecałe dziesięć mil;) W całym tygodniu w pięciu wyjściach siedemdziesiąt cztery kilometry.
Wracając zobaczyłem na osiedlu Parkitka kobietę, Która stawia siatkę pełną zakupów i na siłowni plenerowej ćwiczy:) Brawo! 
Idąc za dobrym przykładem hi,hi... też skorzystałem z "biegacza" i "wahadła"
Szkoda, że na "Bałtyku" , czyli na terenie parku Lisiniec nie ma takich urządzeń:(  Bo aż się prosi taka lokalizacja. Zwłaszcza, że od jakiegoś czas to miejsce stało się niezwykle popularne.
Jutro luz, a od poniedziałku tydzień regeneracyjny i pierwszego maja pierwszy start w tym roku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13