"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 17 marca 2016

endo ...

dało d...:( i musiałem wyrysować trasę ręcznie. Zaczyna mnie od pewnego czasu ta aplikacja w.. kurzać;) Teraz jeszcze jakaś akceptacja przesyłania danych do usa? Chyba lekkie przegięcie. Coś mi się wydaje, że trzeba będzie zmienić apkę rejestrującą treningi.
Przebiegłem prawie trzynaście kilometrów i dopiero pod blokiem zauważyłem, że endo po uruchomieniu zatrzymało się:( Do niedawna była to bardzo fajna aplikacja. Niestety wszystkie ostanie ulepszenia i aktualizacje, oraz kolejne wersje jak dla mnie są coraz gorsze.
Fajnie mi się biegło i bardzo byłem ciekaw statystyk treningu, a tu d...
Dawno nie miałem żadnego incydentu z burkami przeszło mi przez myśl ostatnio he,he... I proszę na Wyszyńskiego idąca z przeciwka para prowadzi dwa psy. Kiedy mnie już mijają dostrzegam, że prowadzą je na takich cienkich zupełnie niewidocznych linkach. Nagle jedno psisko startuje do moich łydek od tyłu. Próbuję odskoczyć i o "mały włos"nie potykam się o tę cienką smycz. Myślicie, że psiarczyk powiedział choćby krótko *przepraszam*? Nic z tego! A co usłyszałem? "Nie strasz człowieka co chce pobiegać" !!!!
Szkoda, że nie chciał żebym to ja przeprosił Jego kundla, że się stresuje hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13