"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 16 marca 2016

Podziwiam...

pana powiedziała sympatyczna sąsiadka Irenka:) Gdy wracając z biegania spotkaliśmy się pod blokiem. Spytałem za co? "Też bym tak chciała. Podziwiam, że się panu tak chce..." 
Oczywiście "z mety" zaproponowałem wspólne bieganie hi,hi...

Dzisiaj wyjątkowo mi się nie chciało:( Zmęczony zdrzemnąłem się popołudniu i tak prawdę mówiąc nie wiem co wyciagnęło mnie na ulice wieczorową porą he,he...
Wyszedłem zrobiłem jedenaście kilometrów. Poznałem kilka nowych zakątków miasta i wróciłem o wiele *żywszy*;)
Pogoda idealna do biegania, więc na luzie zaliczyłem godzinę tuptania:) Miał Ktoś racje twierdząc, że satysfakcja po treningu jest tym większa im trudniej było się zmobilizować do wyjścia ;)

2 komentarze:

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13