"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 18 kwietnia 2015

Takie "kwiatki"...

coraz częściej spotykam na moich ścieżkach biegowych:( Najwięcej w okolicach urokliwej Bialskiej i "Lasku Wilka".
Mimo, że cała ta "ustawa śmieciowa"jest jednym wielkim śmieciem to nie rozumiem flejtuchów, którzy wywalają śmieci w lesie, czy wzdłuż dróg np. Żuławskiej. 
Krew mnie zalewa na widok takiego dziadostwa! Przecież ten plastik nie zgnije, nie rozłoży tylko będzie walał się dopóki Ktoś się nie zlituje i nie uprzątnie tego syfu!
https://picasaweb.google.com/104418756008194431802/SobotnieBieganieNaBialskiejDziś piętnastokilometrowa trasa w kierunku odwrotnym niż w czwartek. Tak dla urozmaicenia, żeby nie było nudno he,he... Chociaż zawsze jak słyszę, że bieganie jest nudne to dziwię się jak można tak sądzić? Piętnasty rok biegam i jeszcze mi się nie znudziło;) Każdy bieg choćby po tej samej trasie nigdy nie jest taki sam! Zawsze coś się dzieje wokół tylko trzeba mieć oczy otwarte i nie zatykać uszu słuchawkami, bo nie słyszy się własnych myśli hi,hi...
Za każdym razem co innego kołacze się w głowie;) a organizm wysyła sygnały co mu potrzeba tylko trzeba je dostrzec;)
Tydzień fajny zabiegany:) sześćdziesiąt siedem kilometrów w pięciu wyjściach, do tego gimnastyka w środę. Po *drodze* trochę krosu, we wtorek przebieżki, w piątek podbiegi  i jak tu się nudzić;) 


4 komentarze:

  1. Niestety w moich okolicach jest podobnie. Najgorsze jest, że śmiecący stali się bardziej "ekologiczni" i wyrzucają pięknie posortowane na szkło czy plastik śmieci. A co do wpisu to powiem, że zacząłem 4 rok biegania i też już od dłuższego czasu nie słucham muzyki przez to widzę jak świat się zmienia. A jutro Maraton Łódzki, co prawda dla mnie to tylko 10k jako "zając" powracającej do biegania małżonki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! trzymam za Was kciuki :)powodzenia ! W Łodzi miałem swój maratoński debiut na 4mBank Maraton:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki pozwalają nam odpłynąć ale czasami warto je wyjąć , wyjąć aby posłuchać tego, co przyroda chce nam przekazać oraz móc chłonąć ją bez zakłóceń :)

    A że ludzie śmiecą - przykre to jest i masz rację - krew zalewa :)

    Pozdrawiam i cieszmy się treningami na łonie natury - oby jak najmniej takich znalezisk :) Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Małgosiu :) i przesyłam pozdrowaśki ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13