"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 11 marca 2015

Obserwuję...

pana już dawno! Usłyszałem po dzisiejszej kąpieli w "Pacyfiku" od pewnego Jegomościa. Zaraz potem "zbeształ" mnie: "nie jesteś pan już  młodzieniaszek, a siedzisz w tej zimnej wodzie i niedługo reumatyzm stawy ci powykręca! Jak młode się kąpią to jeszcze, bo głupie są i nie wiedzą co Ich czeka na stare lata. Ale w tym wieku! I jeszcze pan kobite przyprowadzasz! Jak pęcherz naziębi to nie bedzie mogła moczu utrzymać!" ??? ;)
Różne już komentarze zdarzało mi się słyszeć, więc przyjmuję je z bezczelnym uśmiechem na twarzy,  ale w duszy hi,hi... chichram się:)
Kiedy rozbieraliśmy się na brzegu Moja Foczka zwróciła uwagę, że ze ścieżki na wzniesieniu Ktoś nam się przygląda. Uspokoiłem Ją, że z tego miejsca często spacerowicze obserwują morsowanie. Nie spodziewałem się jednak, że gdy po kąpieli będę robił rundę wokół glinianek to przy kortach usłyszę od Gościa reprymendę he,he...
Niektórych stałych bywalców parku rozpoznaję i nawet wymieniamy pozdrowienia. Faceta jakoś nie kojarzę? Chociaż... kiedyś chyba? Wydaje mi się, że z autobusu do domu na skróty chodzi przez "Bałtyk"
Temperatura powietrza +3, wody +2, lekko pokrapujący deszczyk i niestety ani grama lodu:( Mimo to zgodnie przyznaliśmy: *kąpiel nawet w takich warunkach jest świetna i daje "pałera" na cały dzień!*
Nie wiem, czy to efekt "bury"? Niespodziewanie, nie wiedząc kiedy przebiegłem dzisiaj dziewięć kilometrów w moro i glanach:) A biegło mi się rewelacyjnie !
  

1 komentarz:

  1. Wszyscy we wsi wiedzo (sic!), że świeże powietrze i zimna woda złe wpływają na zdrowie społeczeństw. A kto pije i pali ten nie ma robali. O! Także tego, popraw się Tete, popraw ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13