"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 8 stycznia 2014

W nowym roku...

biegam tak ja w starym tylko licznik wyzerowany i dlatego jakby od początku;) Po noworocznej ósemce z racji morsowania w czwartek tradycyjnie trening na trasie biegu częstochowskiego. Miały być dwie pętle, czyli dycha. Jednak kiedy biegnąc już do domu "pod górką" zobaczyłem plecy biegaczy postanowiłem zrobić jeszcze piątkę "na dochodzenie" Płuca przewentylowałem dokładnie, lecz niestety nie dogoniłem;(
Sobota kolejny stały punkt programu: cotygodniowe wspólne bieganie na Bialskiej. Pogoda rewelacyjna, więc Basia znów "zarządziła" cztery kółka. Miały być trzy, ale słoneczko nas oczarowało i w sumie nalatałem dwadzieścia cztery kilometry. W przełomowym tygodniu 2013/2014 siedemdziesiąt dwa kilometry w pięciu wyjściach.  Dużo fajnego biegania:) Szkoda tylko, że nie "po białym;(
Niedziela jak co tydzień w zimę (kalendarzową;) morsowanie. Jako, że w przed dzień Święta Trzech Króli to oczywiście "po królewsku"  A jak morsowanie to zawsze musi i bieganie:)
https://plus.google.com/photos/108583599279419562997/albums/5965483950393625745https://picasaweb.google.com/106914718250755879863/MorsowanieKrolewskie2014#
Najbliższe morsowanie z racji WOŚP ma być *orkiestrowe* i nasz Król wydał orędzie: 
 "Nie poddając się fali usprawiedliwiania bierności, jak co roku, chcemy dołożyć swój kawałek ciasta do uczty potrzebujących, zwanej Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy:).
Zapraszamy już wolontariuszy do nas na plażę w samiutką niedzielę, oraz jak to już omówiliśmy z komendantem i Królową, oraz muzykalnymi członkami grupy - będzie granie!
Motywy serca i wszystko, co kojarzy się z bezinteresowną miłością mile widziane! weźcie też symboliczny grosz, żeby puszka wyjechała od nas cięższa, niż przyjechała:).
Jesteśmy coraz popularniejsi, a to oznacza moc:). Moc oddziaływania na ludzi siłą naszego przykładu, że człowiek zawsze ma wybór jak odbierze w swoim życiu nawet najsurowsze warunki jaki napotka, czasem nawet (jak to jest w naszym przypadku) wręcz biegnąc im naprzeciw i smakując w nich dla siebie przyjemność:))). A fakt, że to przyciąga uwagę wielu ludzi, powoduje, że świat zmienia się na lepsze.
Nie wpadamy przez to w pompę i zadęcie, przeciwnie, dalej bezczelnie robimy to dla dzikiej zgrywy:), ale potrafimy okazać się naprawdę super ludźmi i to jest jedna z takich okazji.
Mile widziane wszelkie formy muzykowania!! I śpiewu:)"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13