"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Boże Narodzenie A.D.2013

"Zawsze ilekroć się uśmiechasz do swego brata i wyciągasz do niego rękę,zawsze wtedy jest Boże Narodzenie.Zawsze ilekroć milkniesz by innych wysłuchać.
Zawsze,kiedy rezygnujesz z zasad,które jak żelazna obręcz uciskają ludzi w ich samotności.Zawsze,kiedy dajesz odrobinę  nadziei załamanym.Zawsze,kiedy rozpoznajesz w pokorze,jak bardzo znikome są twoje możliwości i jak wielka jest twoja słabość.Zawsze ilekroć pozwolisz,by Bóg pokochał innych przez ciebie.Zawsze wtedy jest BOŻE NARODZENIE"/Matka Teresa/

Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Narodzenia Pańskiego!
Życzę Przyjaciołom, Znajomym i przypadkowym Gościom mojego bloga!
Niech Boże Dziecię napełnia Wasze serca
radością, pokojem, nadzieją i ufnością.
Niech Was strzeże, błogosławi i umacnia w
podążaniu drogą miłości!
Niech miłość prawdziwie rodzi się w sercach, 
bo Boże Narodzenie jest w nas!  
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  * * *
 własnoręcznie wykonaną kartkę ze wspaniałymi życzeniami i opłatkiem otrzymałem od mojego Wielkiego, Małego Przyjaciela Kuby. Dzięki jeszcze raz Jakub w tym miejscu:))
Gdy w mroku światłem świec
rozjaśnionym wieczerza już będzie czekać na obrusa bieli, kochanym Ostaszkom;) chociaż oddalonym ślę myśl moją z prośbą, by ją przyjęli i opłatek ze mną dzielić chcieli:)
************************************************************************************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13