"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 14 sierpnia 2012

Uwaga! reklama;)

Filmik z treningu na trasie biegu częstochowskiego w zimowej scenerii nakręcony przez mojego syna Mateusza bierze udział w konkursie Runner's World Polska. 
Jeśli uważacie, że jest fajny i zasługuje na poparcie możecie zagłosować na facebooku:) 1like=1głos;)
 Za obejrzenie "reklamy" i oddane głosy bardzo dziękuje w imieniu własnym i oczywiście autora;)

Dzisiaj w moim mieście tłumy pielgrzymów. Po południu weszła pielgrzymka warszawska. Wcześnie rano udało się popływać:) Noc chłodna, poniżej dziesięciu stopni, poranek deszczowy, ale było rewelacyjnie;) Wieczorkiem z Edytką nordic walking na wtorkowej dziesięciokilometrowej trasie:) Nie ma to jak dreptane pogaduchy sam na sam z synową;) Jutro luzik;) Dawniej mawiali: "znowu czerwona kartka w kalendarzu i mięso na obiad" hi,hi...

8 komentarzy:

  1. Udanego "spacerku" życzę.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zdążyłam zapomnieć jak wygląda śnieg ;) Zaraz wyślę "lajk".

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik. Już polubione.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję jak nie wiem co;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A u mnie były ruskie na obiad. Pierogi oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam facebooka więc nie zagłosuję ale pochwalę filmik bo syn wybrał bardzo ładne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słowa uznania są najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przyjemne antidotum na upały :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13