"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Prosto z biegu

w nowych butach po pierwszych piętnastu kilometrach. Recenzja za jakiś czas, dziś wrażenia na gorąco. Grunt to dobry początek żadnych obtarć, czy odcisków:) Buty leciutkie coś jak moje bostonki, niby nie startówki lecz takie wrażenie robią. 
Nie miałem odwagi na buty do naturalnego biegania, chociaż Zenek biega w takich minimalistycznych i chwali sobie bardzo. Teraz będę miał coś pośredniego:) Mięciutko jak w bamboszach, ale wiadomo nówki. Nawet powiedziałbym podeszwa jakby za miękka, bo na kamienistym odcinku mojej trasy co niektóre kamienie wyczuwałem pod stopą;( Po pierwszych krokach doświadczyłem uczucia podobnego jak wtedy gdy przesiadałem się z poloneza na renówkę he,he... 
Bo zaraz pomyślałem: *są dla mnie za szybkie*;) Stare adaśki miały ponad tysiąc kilometrów, a te jeszcze nie sklepane, więc chyba dlatego odbicie jest bardziej dynamiczne. Co jeszcze mogę powiedzieć? "próbują zmienić" mój sposób stawiania stóp. Kiedyś po maratonie było badanie stóp i facet który to prowadził powiedział, że przy przetaczaniu stopy nie angażuję dużego palucha? Dziś za wyraźnie czułem przejście przez duży palec;) Piętnastka to żaden przebieg;( ani stopa nie dopasowała się do buta, ani but do stopy hi, hi... Zobaczymy.

5 komentarzy:

  1. Niech Ci się w nówkach dobrze biega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam wolę jak jednak przez buta czuć podłoże (korzenie czy większe kamienie).
    Niech Ci się dobrze biega w nowych "kapciach" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziękuję żeby hi,hi... nie zapeszyć;)ale wdzięczny jestem za dobre słowo:)pozdrowaśki

    OdpowiedzUsuń
  4. mój czas na nowe paputy przyjdzie dopiero w nowym letnim sezonie a wtedy będę wybierał między asicsami a nike no chyba że ktoś mnie jeszcze namówi na inne.
    wygodnego biegania.

    OdpowiedzUsuń
  5. do asicsów i nb się zraziłem;( lubię nike, adasie, a najbardziej brooksy:) jeśli obecne mnie nie zadowolą następne będą któreś z tej trójki:) chociaż mam ochotę sprawdzić mizuno;)aaa Emilia jeszcze zachwalała newtony:)wszystko zależy od promocyjnej ceny;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13