"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 16 sierpnia 2012

uwaga! reklama;) bis

W ostatnim poście zapomniałem zareklamować naszą "małą" imprezę *Wielobój Zabieganych*  Udział bezpłatny:) Możliwość zapisów w ostatniej chwili na stadionie:) Ja niestety tak jak w ubiegłym roku muszę odpuścić;( Ale z dobrze poinformowanych źródeł wiem, że zabawa była przednia! Zapraszam!

Dzisiaj po wczorajszej labie świątecznej czułem się jak pies spuszczony ze smyczy he,he... 
Z Marcinem i Jego synem  zrobiliśmy piątkę na trasie bc. Drugą dołożyłem sam, ale byłem jeszcze niedobiegany, więc wypuściłem się w dzielnicę z mojego dzieciństwa;) W sumie wyszła piętnastka z hakiem i teraz mogę udać się na zasłużony odpoczynek;)

Jutro tylko cotygodniowa gimnastyka. Chyba, że uda mi się z samego ranka wyskoczyć na krótkie pływanie;) Noce zrobiły się chłodne i wcześnie rano pływanie jest fantastyczne:) Nad samą powierzchnią wody widać leciutką mgiełkę, a woda wydaje się być cieplejsza od powietrza:) Rewelacja:)  Na sobotę już umówiłem się na klubowe spotkanie w alei brzozowej:) bo dwa tygodnie z rzędu nie byłem z racji startów;( Przynajmniej jestem usprawiedliwiony hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13