"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 23 czerwca 2010

]227] ...cd. ...

PS gapa ze mnie ! Nie wspomniałem, że obok Oli w Biegu 48h uczestniczyła jeszcze jedna Kobieta Agnieszka Mizera, której również należą się wielkie brawa, słowa uznania i gratulacje ! Przecinają się nasze trasy biegowe na zawodach :) Ostatnio w Kietrzu, wcześniej w Jelczu i jeszcze na innych biegach. Ale jakoś nie było okazji zamienić słowa ;) Jestem jednak pod wrażeniem Jej biegowych poczynań. Dlatego od piątku kibicowałem Jej i trzymałem kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13