"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 23 maja 2010

[222] I po imprezie...

Tak widział mxxxk:
 

a tak ja_qb...
 

Zarząd Klubu Ludzi Aktywnych Zabiegani Częstochowa bardzo dziękuje wszystkim uczestnikom, którzy dziś wystartowali w 2 biegu częstochowskim.
Gratuluje wszystkim:  Najlepszym oraz tym dla których sukcesem jest samo ukończenie biegu.
Dziękuje Patronom Honorowym Prezydentowi Miasta Częstochowy i Przeorowi Jasnej Góry. Wszystkim Sponsorom, instytucjom wspierającym, wolontariuszom, kibicom i wszystkim ludziom dobrej woli dzięki którym dzisiejsza impreza się odbyła.
Do zobaczenia za rok na starcie 3 biegu częstochowskiego!



Wow, ale wielka super-profi impreza! Ile osób pobiegło? A ...

... Ty też biegłeś czy tylko doglądałeś? :)

~Midi 2010-05-23 09:52
tym razem Midi byłem "po drugiej stronie" ukończyło bieg ...

... 652 uczestników zgłoszonych było ponad 800, ale przełożenie terminu i ostatnia sytuacja powodziowa zrobiło swoje.Szkoda, bardzo żałuję, że wielu  kolegów ...

~tete 2010-05-23 11:08

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13