"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 23 stycznia 2010

[206] "Wyrżnąłem" orła w dzień..

Po raz drugi w tym tygodniu, a zarazem w tym roku i sezonie zimowym 2009/2010 "wyrżnąłem orła" na treningu ;) Dziś przynajmniej wylądowałem na miękkiej części ciała i tylko trochę się "ubieliłem" Ale w środę "wyniosło" mnie na zakręcie i prawą "biodrówkę" czuję, zwłaszcza jak próbuję się położyć na boku. Biegowo tydzień cieniutki tylko trzy treningi po piętnaście kilometrów. A tu koledzy "jadą z koksem" ;).... Rok temu o tej porze miałem jeden trening i dwadzieścia kilometrów więcej. No, ale rok temu nie było takiej zimy :) Dziś na stałym cotygodniowym spotkaniu biegowym na Bialskiej w ósemkę udeptywaliśmy śnieg przy temperaturze - 18. Najtrudniej było pod wiatr. Przed wyjściem posmarowałem twarz maścią ochronną z witaminą A. Jednak po powrocie policzki, nos i broda i tak odczuły smaganie mroźnego wiatru. Jutro river run, czyli bieganie nad Wartą. Początkowo myślałem... Aby może trochę "dorobić" do planu, lecz zwyciężył rozsądek :) A może lenistwo ;) Niedziela laba, a w poniedziałek może się ociepli ? hi hi hi Podobno zapowiadają srogie mrozy do lutego ! A my mamy 31 zamiar ponownie się "morsić" :) Nawet zapowiadają się kolejni kandydaci na Morsów ;) Tylko kto taką wielką przerębel wyrąbie ? ;)  Przy tym mrozie pewnie na "naszej wannie" gruba pokrywa lodowa. Może jaką koparę pożyczyć ? hi hi hi... W każdym razie zapowiadają się "chrzciny" :) Mam nadzieję, że do przyszłej niedzieli temperatura w ciągu dnia trochę podskoczy. W poprzednią sobotę w Decathlonie zakupiłem  "papcie" biegowe Adidas Response Cushion 18 za całe 149,99 zł.Opis ze strony runnersworld.pl: "Najnowsza wersja jednego z  najbardziej zaawansowanych modeli treningowych na twarde nawierzchnie.
- Posiada bardzo dobrą amortyzację na całej długości (w pięcie adiPRENE, a w śródstopiu adiPRENE+)
- Specjalna podeszwa zewnętrzna AdiWEAR przedłuża żywotność podeszwy
- Technologia FORMOTION poprawia komfort oraz kontakt z podłożem
- Kompatybilny z technologa miCoach
- Model należy do segmentu butów amortyzującej, dla osób o stopie neutralnej i supinującej" Jestem mile zaskoczony i zdziwiony założyłem je w niedzielę przed morsowaniem na siedmiokilometrową rozgrzewkę i czułem się jakbym zrobił w nich już z trzysta kilometrów :) Co prawda miałem już buty Adidas supernova i też nie mogłem na nie narzekać. Bo w nich zrobiłem dotychczasową życiówkę w maratonie:) Ostatnio biegałem w butach firmy Brooks i złego słowa też nie mogę powiedzieć. Żadnych obtarć, czy wytartych zapiętek.Wcześniej miałem jeszcze Asicsy, NB /oczywiście nie z najwyższej półki/ Chociaż uważam, że firmy te "spuściły z tonu" Jakość już nie ta co kiedyś. Nie miałem jeszcze okazji przetestować Mizuno, ale nic straconego; jak się trafi jakaś okazja i cena będzie konkurencyjna: czemu nie! Plan na nadchodzący tydzień cztery treningi biegowe minimum 55 km. Wow, nie mam jeszcze zaplanowanego żadnego startu na ten rok?! W grudniu 2008 planowałem już start na październik 2009 (Supermaraton Kalisia) A teraz ? ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13