"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 22 czerwca 2008

[135] No to wakacje ...

Niektórzy mają czerwone paski na świadectwach, albo w innych miejscach w zależności od wyników. "Jaś po zakończeniu roku szkolnego mówi do Szymka: - no to jeszcze tylko lanie i mamy wakacje"!
O Euro nie wspominam, bo po co nerwy tracić. No dobra przyznaję; oglądam! Ale zaczynam popierać Tych którzy uważają, iż sędziowie powinni korzystać z podglądów kamer. Bramka którą "zdobył" Ballack popychając wcześniej przeciwnika; notabene kolegę klubowego nie powinna być uznana!. Powinno się skończyć z aktorskim symulowaniem fauli, ignorancją sędziów, rozpychaniem się w polu karnym i zwłaszcza "grą łokciami"!!!. Piłka nożna staje się coraz bardziej brutalną i nieuczciwą grą!!!
Dlatego cieszę się, ze jestem biegaczem, a nie piłkarzem. Do niedawna uwielbiałem "nogę" ale przekręty sprawiły, że zaczynam mieć dosyć kpin z nas kibiców!
Wczoraj jak co tydzień spotkanie na Bialskiej. Obecnych sześciu biegaczy + pies. Szarik był pełnoprawnym członkiem "Czterech Pancernych" więc wychodzi, że suczkę Bema musimy również przyjąć do Zabieganych. A jak ona biega.... to się nie da opisać, to trzeba zobaczyć!!! Po dreptanych pogaduchach z Zabieganymi "obleciałem" swoją stałą trasę i wyszła stuczterdziestominutowa wycieczka biegowa. Potwierdza się, że nasze spotkania to nie tylko przyjemność wspólnego biegania. Ale korzyści wynikające z wymiany doświadczeń. Wczoraj Verdi zasugerował mi zmianę techniki stawiania stóp. Twierdzi, że stawiam stopę zbyt "ostro" z pięty i proces przetaczania stopy mnie wyhamowuje. Dotychczas nie zwróciłem na to uwagi, ale fakt coś tym jest! Tygodniowy plan wykonany cztery treningi biegowe. Poniedziałek i piątek bieganko plus przebieżki. Środa podobnie; też na "p" ale z podbiegami. W sumie  blisko siedemdziesiąt kilosów  w nogach. W najbliższym czasie start w Opolu/05.07/; zapowiada się liczna ekipa Zabieganych. Chyba, że... Bem kusi Crossem IPA w Mysłowicach ? Nie wiem... co tydzień start na dychę?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13