"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 13 czerwca 2016

spokojne...

dreptane pogaduchy na pętlach dookoła"Bałtyku" na otwarcie nowego tygodnia po dwóch dniach biegowego postu. Powoli:) Byle tylko nie dać się przegonić maszerkom z kijami  he,he...
Zagadaliśmy się z Mirkiem, a może zapatrzyliśmy na ćwiczące dziewczyny? hi,hi... Które mijaliśmy na każdym kółku przy wakeparku;) Tak czy inaczej nie wiem kiedy wydreptaliśmy dwadzieścia trzy kilometry:)
W zasadzie nie planowałem kolejnej "połówki" w tym tygodniu. Myślałem zrobię minimum (jak nasi piłkarze;) Dychę, tak żeby się nie zatuptać, bo znalazłem na niedzielę ciekawą imprezkę z biegiem: I Terenowy Bieg O Puchar Wójta Gminy Wręczyca Wielka
Trochę dystans /5km/ nie dla mnie:( bo zanim się rozkręcę i zacznę naprawdę biec to trzeba będzie kończyć;)

Pierwszy! i niedaleko. W dodatku za frico:) A to już rzadkość. Ostatnio niektórzy orgowie już tak kombinują jakby tu zarobić, że nawet dzielą pakiety na podstawowy, standard i jeszcze osobno kasują za numer startowy:( 
Ba są nawet tacy co za biegi dla dzieci kasują po 15 zeta!!! A to dla mnie to już chciwość łamana przez pazerność. Mogliby chociaż w regulaminie na samym początku nie pisać w punkcie cel imprezy na pierwszym miejscu "promocja biegania i propagowanie aktywnego wypoczynku" lub podobnie w tym stylu. No cóż jedni biegają dla zdrowia, pasji, wyników, a inni za kasą:(
Pasjonaci organizują biegi dla biegaczy, a dorobkiewicze bo jest moda na bieganie i szansa się nachapać. A przysłowie mówi lepiej jest się najeść łyżką niż chochlą, bo można dostać niestrawności hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13