"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


niedziela, 13 grudnia 2015

jestem, jestem...

tylko nadal się obijam he,he... Po czwartkowym indywidualnym morsowaniu w "Pacyfiku" dziś na rozgrzewkę z buta niecałe dwa kilometry w "stroju organizacyjnym" przed guinnessowym morsowaniem;)
 
Jedno okrążenie ścieżką rekreacyjną po parku Lisiniec to coś około mili. Niby nic, ale zawsze coś;)
Byłoby więcej, ale przez transport sprzętu na morsowisko musiała być jazda autem:(
Trochę dziwi mnie brak "głodu" biegania. Nieraz po dwóch dniach bez szybszego przebierania nogami nie mogłem sobie znaleźć miejsca. To chyba znak, że jeszcze muszę trochę po pościć hi,hi...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13