"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 17 września 2024

gimnastyka...

                        miała być dzisiaj jak zazwyczaj we wtorki, ale z przyczyn tzw. obiektywnych he,he... musiałem przełożyć na jutro. A że lato jeszcze to szkoda tracić okazję na duathlon hi,hi...
Piąta pobudka bez budzika;) Dziesięć minut na przeciąganie się i "wciągnięcie" pępka hi,hi... Dwadzieścia minut na rutynowe przygotowanie i po ciemaku;) hajda na "Bałtyk"
Ostatnio Moja Lepsza Połowa pyta: "gdzie dzisiaj latałeś?" Mówię - O tej porze biegam tylko na "Bałtyku", żeby nie "straszyć" ludzi na ulicach he,he... I tak pojedyncze osoby, Które spotykam na Kordeckiego przyglądają mi się podejrzliwie;) Zresztą sąsiedzi już mnie uważają za wariata hi,hi...
Obleciałem dwa razy dookoła "Bałtyku" i "Adriatyku" i na koniec w tym ostatnim popływałem w fajnej chłodnej wodzie:)) Ciekawe ile kresek pokazałby termometr? Chyba następnym razem zrobię pomiar;) 
Było rewelacyjnie!! Pomimo ciemności he,he... Na termometrze +12 stopni i lekki wiaterek, czyli aura idealna na bieganie:) Kolejna ósemka w tym tygodniu na liczniku.
Lato się kończy i sezon startowy też:( Ale MLP -mój osobisty menager i dyrektor sportowy chciałby mnie jeszcze *wystawić* na dyszkę;) Kiedyś ta impreza chodziła mi po głowie, lecz nie wiem czemu nie weszła do kalendarza:( Teraz XXX jubileuszowa edycja, więc może...
Cytat dnia: 
„Czy to nie zabawne, że z dnia na dzień nic się nie zmienia, gdy jednak patrzymy wstecz wszystko jest inne.” - Clive Staples Lewis
Przysłowie:
„Jaką pogodę na nowiu da wrzesień, taka bywa zwykle przez całą jesień”
„Kiedy Irena (18.09) z mrozem przybywa, babie lato krótkie bywa”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13