"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 3 sierpnia 2024

jak zimą...

                         hi,hi... woda cieplejsza niż temperatura otoczenia. Wpół do szóstej na termometrze czternaście stopni plus. Pewnie po siedmiu kilometrach za bardzo nie wrosła, bo przylał deszcz he,he... Woda na pewno powyżej dwudziestu kresek powyżej zera. 
Po nocnych opadach mokro wszędzie, ale powietrze fantastyczne:) Obiegłem ścieżki rekreacyjne w te i na zad;) Udeptując alejki parku Lisiniec zwanego "Bałtykiem" zastanawiałem się, czy na koniec zrobić pływanie? Cały mokry jakbym się kąpał w ubraniu hi,hi... to może nie warto;) Pomyślałem nie mogę się zdecydować, więc jak będzie padać odpuszczam jak przestanie wskakuje do "Adriatyku". 
Obudziłem się pięć po piątej. Niestety zamiast od razu wyłazić z wyrka chciałem chwilkę poleżeć i przysnąłem:( Dwadzieścia minut później zerwałem się jak oparzony he,he... Niby 20 minut to niewiele - 1200 sekund, lecz pozwala nie śpieszyć się na śniadanie z którym czeka na mnie MLP:)
Mówisz (myślisz;) i masz dobiegam do plaży i nie pada!!! Trochę późno... żona czeka, ale jak odmówić sobie pływania skoro znów zaczyna padać hi,hi...
Było rewelacyjnie!!! Nigdy z rana nie biorę rzeczy na zmianę, ani ręcznika. Ubieram się mokry, bo do domu przecież tylko dwa kilometry. Dzisiaj mokry ubierałem się w mokre ciuchy he,he... i przyznaję w wodzie cieplej!
W sumie wyszła dycha, a w całym tygodniu 45km w pięciu wyjściach:)
Cytat dnia:  
"Statek jest bezpieczny w zatoce, ale nie po to buduje się statki.” 
John A. Shedd
Przysłowia:
  • „Jak na Piotra (03.08) posuszy, lato jesień przesuszy”
  • „Pogoda na Nikodema (03.08) - cały miesiąc deszczu nie ma”
  • Gdy ciepło na Dominika, ostra zima nas dotyka”
  • „Kiedy w Dominika (04.08) słońce grzeje, od ostrej zimy człek zemdleje”
  • „Jak pada na Prokopa (04.08) zmoknie mendel, zmoknie kopa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13