"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 5 sierpnia 2024

walczyłem...

                            znowu z poduszką hi,hi... Obudziłem się spojrzałem na zegar czwarta z minutami, więc kimka dalej. Za chwilę tak mi się zdawało he,he... Patrzę piąta! Rozsądek mówi wstań, bo przyśniesz i potem będziesz żałował. Po śniadaniu na bieganie nie masz szans, a potem licho wie co jeszcze się wydarzy;) Piąta pięć jeszcze chwilka. Dziesięć po piątej jakoś ciemno może jednak po południu? Znów i mi się oko przymkło, więc kiedy zobaczyłem 5:17 mówię sobie wypad!!
Na dzisiaj w planie udeptywanie "bałtykowych" ścieżek i przebieżki. Najpierw czwórka na dobudzenie he,he... A później dziesięć stumetrowych "sprintów" hi,hi... Na czczo chociaż nie całkiem, bo przed wyjściem wypiłem szklankę wody z pyłkiem kwiatowym latało mi się kapitalnie:))
Po szybszych akcentach zdążyłem jeszcze na regeneracyjne pływanie w ramach odnowy biologicznej;)  
Było rewelacyjnie! Zresztą jak zawsze o poranku na bieganiu he,he... Po nocnych opadach deszczu temperatura +16, zero wiatru i dlatego pewnie parno i duszno. Cieszę się, że "wywalczyłem" przedśniadaniowe bieganie z pływaniem, bo już wiem, że później "byłyby nici" z poniedziałkowej aktywności;) A tak w dzienniczku biegowym kartka w nowym tygodniu zapisana he,he... Osiem kilometrów na dobry początek!!

Cytat dnia:
„Nie widzimy rzeczy takich jakimi są, widzimy je takimi jacy sami jesteśmy.” - Anais Nin
Przysłowia:
  • „W pierwszym tygodniu sierpnia spieka, zima ciężka, śnieżna i długa nas czeka”
  • „W pierwszym tygodniu sierpnia pogoda stała, będzie zima długo biała”
  • „W Przemienienie Pańskie (06.08) są burze szatańskie”

  • Dzień trwa 15 godz. 17 min
  • jest krótszy od najdłuższego o 1 godz. i 29 min:( 
  • i dłuższy od najkrótszego o 7 godz. i 34 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13