"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 8 lipca 2024

ORKa...

                 czyli obóz regeneracyjno - kondycyjny he,he...
6 lipca przyjazd, zakwaterowanie, powitanie morza i dziesieciokilometrowe spacerowanie hi,hi..
7.07 drugi dzień i od razu "z przytupem" he,he... 
Świetna impreza biegowa!!! Przebogaty pakiet startowy! Super organizacja! Po biegu grochówka, piwo, pieczone prosie, ciasto, kawa, herbata. Posiłek na bogato:)
Ale to tylko otoczka;) Najważniejsze przecież jest bieganie:)) 
Start na ulicy. Początek asfalt. Potem plaża i znowu powrót szosą.
Bałem się o kostkę, lecz nie było tak źle;) Dała radę:) Najgorzej po plaży:( Na niestabilnym podłożu trochę ucierpiała:( Ponad 15 km zrobiłem w czasie 1:39:06. Wydolnościowo okey:) Patrząc po strefach  tętna spokojny bieg;) Niestety na przyspieszenia staw skokowy zgodzić się nie chciał:( Co tam! Ważne, że mogłem wziąć udział i nie było DNF hi.hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13