"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 5 lipca 2024

dzięki...

                   Bogu! Równo dwa tygodnie jak skręciłem kostkę:( i jestem gotowy na start:) Może nie na ostre ściganie hi,hi... Ale walkę z dystansem na pewno;) 
Kiedy chrupnęło, trzasnęło pomyślałem, że coś sobie złamałem:( I chole... już po Jarosławcu he,he... 
Nadchodzący start motywował mnie do leczenia kontuzji. Dlatego smarowałem, wcierałem, masowałem, moczyłem i nie dopuszczałem myśli o rezygnacji z zawodów. Zresztą w ponad dwudziestoletniej "karierze" hi,hi... biegacza nigdy nie zrezygnowałem z zawodów na które się wcześniej zapisałem:) 
Swego czasu gdy robiłem Koronę Maratonów Polskich przed ostatnim wrocławskim też miałem incydent z kostką, ale dałem radę;)
Dzisiaj krótko! Piąteczka:) Dwa kilometry dobiegu nad "Adriatyk". Potem na *mojej bieżni* sześć przebieżek i powrót. Fajnie było! Nóżka podawała:) Oby na plaży było podobnie:))
Jedna trzecia tego co w niedziele;) Żeby pojutrze był głód biegania he,he... Nawet wiem, że mam numer 482;)
Cytat dnia:
„Wpat­ruj się w niebo i śpiewaj z ra­dości, gdyż słońce otu­la cię ciepłem i op­ro­mienia światłem - za darmo.” -  Phil Bosmans
Przysłowie:
„Kto w lipcu patrzy chłodu, nacierpi się w zimie głodu”
„Jeśli upały w sianokosy i żniwa, to zima ostra i dokuczliwa, a jeżeli słota, to w zimie dużo błota”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13