"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 12 kwietnia 2024

było...

                  krótko, było szybko, więc trzeci trening w tym tygodniu długi dla nadrobienia kilometrażu he,he...
Bardzo dawno nie byłem w bialskich polach i Lasku Wilka. Kiedyś był to stały punkt tygodniowego programu, ale to dawne, stare dobre czasy;)
Do południa sprzątanie "rejonów". Potem obiad, zakupy i *spacer farmera* z siatami hi,hi... Chyba dlatego po południu niespecjalnie chciało mi się wyjść na bieganie:( 
Dzięki Bogu pokonałem lenia he,he... i ruszyłem na Bialską zwaną Aleją Brzozową trochę "zakolami" 
Bialska, Bufallo i dwa razy pętla - lasek + wertepy bialskich pól:) i dziewiętnastka na liczniku. W całym tydniu 35km;)
Ciepło +20 stopni i multum świeżej zieleni:)) Cudowna jest ta pora roku!
Spokojnie na luzie, bez pośpiechu;) Pierwsza piątka była trudna. To pewnie efekt środowych szybkich trzy setek i wczorajszego pedałowania na rowerku stacjonarnym.
Nie pamiętam kiedy ostatnio tak długo biegałem. Trzeba *ćwiczyć* głowę, bo za siedem tygodni połóweczka Świdnik - Lublin. A tu niestety po urodzinach równia pochyła:( Sił brakuje, tempo liche i *z czym do gości*  hi,hi... Starość! Nie na darmo powiadają metryki nie oszukasz;) Mówią też masz tyle lat na ile się czujesz i niestety coraz częściej czuję się wcześniej urodzony he,he...
Cóż nie da rady biegać półmaratonów będę biegał dychy. Nie starczy mocy mocy na dyszki będą piątki.  Walczę! Nie poddaje się! Łatwo nie zrezygnuję z mojej pasji! 
Cytat dnia:
"Młodość to kapryśny przyjaciel. Możesz mu poświęcić wszystko, a i tak Cię porzuci. Prawdziwy przyjaciel to starość. Nie opuści Cię, dając z siebie coraz więcej i więcej, aż do dnia twej śmierci." - Rani Manicka
Przysłowia:
  • „Kwiecień wilgotny obiecuje rok stokrotny”
  • „Kwiecień daje zieleń trawce, gra pastuszek na igrawce”
  • „W kwietniu posucha, niknie rolnikom otucha”
  • „Za kwietniem ciepłym idzie maj chłodny”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13