"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 6 grudnia 2023

tradycje...

                            trzeba pielęgnować i przekazywać kolejnym pokoleniom. Dlatego dzisiaj jako pomocnik św. Mikołaja zrobiłem z rana kapitalną ósemkę:)
Zapowiadałem tylko nadejście Świętego he,he... ale drobne podarki w plecaku dla najgrzeczniejszych też miałem;) Fajnie móc drobiazgiem wywołać u przypadkowych ludzi zarówno zaskoczenie jak i uśmiech na twarzy:))
A szczególnie wśród przedszkolaków, Którzy wybrali się na spacer. Żałuję jedynie, że nie byłem w stanie nagrodzić wszystkich dzieciaków:( za Ich uśmiechy i pomachiwania do mikołajowego "przebierańca" hi,hi...
Cytat dnia:
„Za 20 lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś źle.” - Mark Twain
Przysłowia:
  • „Jeśli w grudniu często dmucha, to w marcu i kwietniu plucha”
  • „Grudzień z grzmotami, rok z wiatrami”
  • „Na święty Ambroży 07.12 poprawią się mrozy”
  • „Święty Ambroży zimy przysporzy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13