"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 8 września 2023

noc...

                   ciepła:) czternaście stopni plus:) więc obudziłem się *przed czasem* he,he... Fajnie się wylegiwało, ale bałem się, że jak przysnę to wstanę o wiele a późno;) i z rannego biegania, a zwłaszcza pływania będą "nici". Po piątej ciemno niczym w środku nocy hi,hi... Jakoś nie mogłem się pozbierać i wybiegłem dopiero wpół do szóstej, choć nadal "ciemności egipskie"
Dobieg nad "Adriatyk" naokoło;) Pływania nie było, bo jakaś trójka wygląda "wczorajszych" smakoszy jeszcze coś tam dopijała:( Na szczęście jest alternatywa, więc przeniosłem się na "Pacyfik". Kąpiel fantastyczna!! nad głową rogalik księżyca, a nad wodą opary mgiełki. Zjawiskowe klimaty:)) Do tego cisza, spokój w przeciwieństwie do w/w kąpieliska.
Było tak kapitalnie, że chyba jutro zrobię *powtórkę z rozrywki*. Staram się rano cichutko wyszykować co by nie budzić MLP, ale czasami sprawdza mnie he,he... czy nie zaspałem hi,hi... 
Z biegania tylko piąteczka. Gdybym jednak odpuścił to w ciągu dnia nie było szans nawet na tyle.
Cytat dnia: „Szczęśli­wym jest ten, kto przy zachodzie słońca cie­szy się wschodzący­mi gwiazdami.”  Adalbert Ludwig Bolling


W kalendarzu dzisiaj Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny

Przysłowia:
  • „Gdy Narodzenie Maryi pogodne, to będzie tak cztery tygodnie”
  • „Gdy na Siewną jest błękitnie, wtedy pięknie wrzos zakwitnie”
  • „Jakie Najświętszej Maryi Panny urodziny, takie też i imieniny (15.09)”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13