"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 9 września 2023

doszedłem...

                             he,he... do wniosku, że *ból d..y* hi,hi... to nie późny wschód słońca tylko życie według godzin zegarowych, a nie naturalnego rytmu dnia;) 
Latem wczesne wstawanie i późny sen, bo dzień długi. Jesienią i zimą wczesny nocny odpoczynek i późniejszy początek dnia:) Rewelacja! Tylko Kto tak może? Jak na tym świecie wszystko "z zegarkiem w ręku".
Wczoraj położyłem się około północy i o piątej alarm brutalnie;) wyrwał mnie z "objęć Morfeusza" hi,hi...
Ciemno za oknem, więc *ruszałem się jak mucha w smole* i wybiegłem dopiero półgodziny później:(
Na ulicach pusto. Pasażerowie autobusu patrzyli na mnie jakoś tak z politowaniem hi,hi... Myśląc pewnie ten to chyba spać nie może, albo mu od....o he,he...
Na "Bałtyku" okrążenie glinianek w lewo;) Potem seria przebieżek na *mojej* łączce. Rosa taka, że po pięciu buty mokre jakbym nie wiem po jakich kałużach latał. Najchętniej pobiegałbym rytmy szybko wolno, szybko wolno na bosaka. Niestety to nie murawa na boisku i różne niespodzianki kryją się w trawie. Później kółko w odwrotnym kierunku i pływanko w "Adriatyku". Noc ciepła /+14/ zatem woda również jak w wannie;) 
Fantastyczny jest taki poranek:)) Kilometraż niewielki - 8 kilometrów, lecz rekompensują to doznania dla ducha i ciała:) 
Chyba idzie zima... Dzisiaj gdy wychodziłem z wody na plaże przyszło dwóch młodych. Zrobili rozgrzewkę - podskoki, wymachy ramion itp. Potem rozebrani biegali w kółko po plaży. Błyskawicznie przyszła mi myśl pewnie Morsy będą się morsować hi,hi... Z drugiej strony całkiem poważnie to jeśli Ktoś chce zacząć przygodę z zimowymi kąpielami to  stopniowe przygotowanie do sezonu jest okey.
Ostatni dzień tygodnia i krótkie podsumowanie ostatnich siedmiu dni. 35 kilometrów w czterech wyjściach biegiem. 22 wychodzone. Cotygodniowa gimnastyka i dwa pływania. Cienko;) Ale i tak sukces, że przy *takim* tygodniu tyle wyszło:) Następny zapowiada się podobny, ale może uda się "wyrwać" na nieco dłuższe tuptanie;) 
Cytat dnia:
„W każdej chwili mamy dwie możliwości: zrobić krok naprzód ku rozwojowi lub w tył, ku bezpieczeństwu.” - Abraham H. Maslow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13