"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 5 marca 2022

w przeddzień...

                              urodzin;) Trochę pętelkowania z podbieganiem po parku 3Maja:) Na starość chyba chyba polubię chomikowanie, czyli bieganie w kółko jak chomik na kołowrotku he,he... 
Z dobiegiem wyszła dziewiątka:( Tak to jest jak biega się z telefonem w kieszeni, a zegarek w reklamacji;)
A propos starości na jednym z kółek Gościu maszerujący z elegancką Damą zaczął mi bić brawa. Dopingując: "brawo, brawo!" Przy kolejnym spotkaniu  życzył mi zdrowia, a jeszcze później zagadnął ile mam lat. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem - trzydzieści jeden. Widząc Jego zdziwioną minę szybko dodałem: na jedną nogę;) Pani zaczęła się śmiać:)) A Pan załapał dopiero po chwili. 
Pożyczyliśmy sobie zdrowia i wszystkiego dobrego. Odchodząc Jegomość przyznał, że skończył 75. Pochwaliłem Go, że trzyma się super i na tyle nie wygląda. 
Aha od jutra cyfra nieparzysta, więc dziwnie będzie dzielić na obie nogi hi,hi...
                                                          ###
Mówi się *nadgorliwość gorsza od faszyzmu* 
Jeszcze nie tak dawno "w koło Macieju" covid, szczepimy się, maseczki, straszenie rady medycznej, akcje polycjantów w galeriach, autobusach, segregacja itd itd. Nagle jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki "pandemia" znikła!!!
Za to teraz w mediach żółto niebiesko i tylko Ukraina, Ukraina... W dodatku Ukraina och, ach cacy, a Rosja be. Ukraińcy to sami szlachetni ludzie, a Rosjanie jacyś nierozgarnięci. Pierwsi bohaterowie, a drudzy ciemnota:( Propaganda w najgorszym wydaniu:( Zamiast łagodzenia nastrojów wśród narodów szerzenie nienawiści:( Cóż muszą urabiać ludzi, aby chcieli się zabijać za możnych. 
Żeby było jasne jestem za tym, żeby pomagać zwykłym ludziom dotkniętym tragedią działaniań wojennych. Rządom już niekoniecznie. Wśród rządzących nie ma bowiem przyjaźni są tylko interesy. Zresztą sojusze to kpiny! W trzydziestym dziewiątym Anglia i Francja nas zdradziły. W osiemdziesiątym będąc w wojsku musiałem przysięgać wierność związkowi radzieckiemu, a teraz to okropny wróg. Swoją drogą ciekawe nikt mnie informował, że zwalnia mnie z tamtej przysięgi  he,he...  
Na starostwie w moim mieście sześć flag ukraińskich. Co to konsulat? czy Starostwo Powiatowe?  Z wieży Mariackiej hymn ukraiński:( To samo na Placu Zamkowym w Warszawie. Gdzie się człowiek nie ruszy, podobnie w necie żółto niebiesko. Chwilami myślę sobie czy jestem jeszcze w Polsce? Jak najbardziej musowo okazywać solidarność, lecz bez przesady. *co za dużo to i świnia nie chce* 
Dziś Żeleński powiedział: "...Tak naprawdę nie mamy już granicy z przyjazną Polską..." Od naszych granic to niech się łon odp.... To co jesteśmy razem Ukrainą? Może Polską? Czy jak "zwolennicy teorii spiskowych przewidują jakąś chazarią?
Roszczeniowa postawa prezydenta Ukrainy budzi niepokój. Kto wie, czy po tej wojnie nie zażąda Przemyśla za to, że bronił Polski i Europy przed Putinem. Niemożliwe? Nie takie cuda w polityce są możliwe.  Ukraina za pozbycie się broni atomowej miała gwarancje i poszły się je...

Cytat dnia: 
"Problemem naszego wieku nie jest bomba atomowa, lecz ludzkie serce." - Albert Einstein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13