"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 7 lutego 2022

smutna...

wiadomość kolejny Maratończyk - ś.p. Stanisław Giemza przeszedł do wieczności, aby biegać niebiańskie maratony:(
Niech spoczywa w pokoju ['] Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie...
                                 + + + + + + +
Dzisiaj pod wiatr ze śniegiem sypiącym po oczach:( Po dniu wolnym wypoczęty, zregenerowany zrobiłem dychę:) Z wiatrem leci się prawie w powietrzu;) Ale w druga stronę masakra. Śniegowe kryształki sypiące przez silne podmuchy wiatru po gałkach ocznych sprawiały ból:( Dlatego dziś w trakcie biegu znowu "płakałem" he,he...
Pomimo łez było świetnie;) 

Relive 'Pod wiatr😉'

Wiadomo nie ma złej pogody na bieganie. Są tylko nieodpowiednio ubrani do warunków pogodowych biegacze. Nie lubię się przegrzewać. Dlatego czasem mam na sobie trochę za mało ciuchów biegowych;) Przy poniedziałku na otwarcie tygodnia trafiłem jednak z ubiorem w dziesiątkę:))

Przysłowia na dziś:
  •           „Kiedy w lutym rosa pada, nowe mrozy zapowiada”
  • „Zwykle luty ostro kuty, czasem luty same pluty”
  • „Gdy luty ciepły i o wodzie, wiosna późna i o chłodzie”
Cytat dnia:
„Ze szczęściem cza­sami by­wa tak jak z oku­lara­mi, szu­ka się ich, a one siedzą na nosie.” -  Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13