"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


sobota, 5 lutego 2022

ciąg dalszy...

                                  tym razem po drugiej stronie klasztoru jasnogórskiego;)
Dwanaście pętelek w parku 3Maja. Na każdej w jedną stronę podbieg, a w drugą zbieg. Ciemno, ale tak miało być he,he... Alejki parkowe puste, nie licząc kilku amatorów złocistego izotonika. Po paru kółkach byli gotowi mnie nawet poczęstować w ramach punktu nawadniania chyba hi,hi...
Po wczorajszej osiemnastce biegało mi się rewelacyjnie:)) Rano byłem trochę pospinany, ale południowy marsz do wnusi i z powrotem był rozluźniający;)
Nabiegałem dzisiaj jedenaście kilometrów. W całym minionym tygodniu sześćdziesiąt jeden w pięciu wyjściach.
Dlaczego mi się dziś tak świetnie biegało? Wiem, pojawił się CEL i to jest dodatkowa motywacja;)
15 maja będę reprezentował nasz rodzinny Team na  Półmaratonie w Białystoku!
Przysłowia na dziś:
  • „Gdy św. Agata po błocie brodzi, człek w Zmartwychwstanie po lodzie chodzi”
  • „W dzień Agaty, to dopiero pół zimy rogatej”
  • „Św. Agata w zimę bogata”
Cytat dnia:
„Jedynym wycinkiem wszechświata, który na pewno możesz poprawić, jesteś ty sam.” - Aldous Huxley

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13