"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 23 grudnia 2021

parkowo...

                      dzisiaj. Najpierw park Lisiniec popularnie zwany" Bałtykiem", potem park 3 maja i park Staszica. W parkach zima i biało pod nogami, więc wykorzystałem fajne podłoże by rozdziewiczyć nówki terenówki;)

Pierwsza dycha i żadnych obtarć. Wygodne, ciepłe i za rozsądną cenę:) Biegło mi się po zróżnicowanym podłożu świetnie. 
Szkoda tylko, że spóźniła się dostawa białego puchu, bo zaczął padać śnieg dopiero po dwudziestej:(
"Kradnę" po godzince dziennie co by odparować, bo robota przed świętami jest nieprzerobiona he,he...
Czas goni! Wiem wciąż się powtarzam było kapitalnie:))

Cytat dnia

„To nic takiego, że ktoś cię nie lubi -- większość ludzi nie lubi nawet samych siebie.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13