"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 21 grudnia 2020

wykradłem...

                            dzisiaj czas na bieganie miedzy zakupami, a sprawianiem karpików he,he... Od lat kupujemy karpie wcześniej. Porcjuje je na dzwonka, obieram ze skóry i w mieszance warzyw leżakuje rybka do wigilii. Smakuje wyśmienicie:) Nie ma charakterystycznego "aromatu" mułu i już kilka osób, Które mówiły, że tej ryby nie lubią w moim wydaniu posmakowały:)
Dzisiaj stała trasa, czyli "Bałtyk" z przyległościami;) Jedenaście kilometrów spokojnego szybszego przebierania nogami. Musiałem wyjść, żeby odreagować jednego oszalałego procovidowca. Który w kolejce do sklepu ględził mi za uszami, że ludzie wybierają inny sposób zasłaniania nosa i ust niż maseczki:( Jedna z ofiar świrusa wirusa hi,hi...
Do końca roku jeszcze dziesięć dni, a że dziś zaczyna się astronomiczna zima to od jutro zapowiadają ocieplenie:(
Ciesz się, że udało mi się dzisiaj pobiegać. Jutro jeśli się uda mam chęć na cotygodniowe wygibasy;) W środę będę też chciał polotać, a w wigilię szczególnie, bo przecież jak wilija taki cały rok:)) 
 
Przysłowia:
  • „Jaka pogoda Tomaszowa, taka będzie i majowa”
  • „Na Tomasza najdłuższa noc nasza”
  • „Na święty Tomasz dzień się z nocą sili, mniej nocy, więcej dnia będzie po chwili”
W kalendarzu świat nietypowych dzisiaj m.in.  dzień orgazmu:) i światowy dzień pozdrawiania brunetek;)
 
Z ciekawostek jeszcze jedna:
"Już dziś po zachodzie Słońca dojdzie do największego zbliżenia na niebie dwóch największych planet Układu Słonecznego: Jowisza i Saturna. Obie planety będą tak blisko siebie, jak nie miało to miejsca od 1623 roku!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13