"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 30 września 2020

środa...

                         od jakiegoś czasu to dwa treningi w jednym dniu;)
Ćwiczenia przez godzinę w Crossficie, a potem piątka, szóstka spokojnego szybszego przebierania nogami:)
Wczoraj cotygodniowe wygibasy czyt. półtoragodzinna gimnastyka w domu na dywanie, a dziś profesjonalne zajęcia pod okiem trenera(ki). 
Dziś podobno Dzień Chłopaka i chyba z tej racji trafił nam się prezent. Zamiast trenera była fajna trenerka:)) Super! Coś dla ciała i dla ducha! znów dwa w jednym he,he...
Powrót z siłowni "z buta" to fajne schłodzenie;) W dodatku kiedy aura jesienna z optymalną temperaturą na bieganie:) +14
°C i deszczyk;) Tylko te szybko zapadające ciemności mnie bolą:( Krótki dzień, pochmurne dni i brak słońca mnie dobija.
Dobrze, że podczas biegania i innych aktywności organizm wytwarza endorfiny, czyli hormony szczęścia:)) Dlatego po ćwiczeniach "dobijam" je jeszcze bieganiem;)
Było tak jak lubię rewelacyjnie:)) Fantastyczna piątka w deszczu. Gęba mi się śmiała cała drogę tak, że na światłach dama pod parasolem patrzyła na mnie jak na wariata hi,hi...
 
Cytat dnia;) Człowiek na starość dziecinnieje - Sofokles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13