"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 19 kwietnia 2020

dostałem...

dziś od wnusi SUPER PREZENT, więc się muszę pochwalić;) Przedszkole zamknięte:( Wiktorka siedzi w domu, ale sumiennie pracuje:) Przez pandemię dawno się nie widzieliśmy na żywo:( Tęsknie okropnie! Brakuje mi naszego wspólnego dokazywania i biegania;) Robimy transmisje online, lecz to tylko namiastka. Nie mogę mojej kochanej Żabki "powozić na barana", przytulić, wziąć na ręce... 

Dzisiaj myślę ostatnie wietrzenie;) Od jutra można wyjść pobiegać legalnie:)) Niestety wg nowych restrykcji tylko z zasłoniętymi ustami i nosem. W maseczce sprawdziłem bieganie jest do bani. Chociaż nie ma na razie zbyt wysokich temperatur to oddychanie przez jakąkolwiek szmatę jest nie tylko nie komfortowe, ale i nie zdrowe prawie jak wirusświrus. 
biegowe.pl
Co potwierdzają opinie lekarzy. Zresztą nie od dzisiaj. Pamiętam jak chłopaki były małe pediatra ostrzegał, żeby nie zakrywać dzieciakom ust szalikiem. Wdychanie wilgotnego zimnego powietrza i własnych bakterii osiadających na materiale sprzyja  infekcjom i bólom gardła. 
Fakt. Po kilku minutach nawet przewiewny profesjonalny buf robi się wilgotny. Oddycha się lekko, tylko potem wrażenie jakbym się czymś zatruł:( 
Na szczęście trafił się Chińczyk ze swoim pomysłem;) Zrobiłem! Przetestowałem i jest rewelacyjnie:) 
Jeden minus - przy niskiej temperaturze trochę paruje szyba. Jednak więcej plusów niż minusów:) 
W dodatku tanim kosztem. Co przy obecnych cenach wszystkich antywirusowych ustrojstw nie jest bez znaczenia.
Jak zwykle wszystko byłoby zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe:((  Bo pisma urzędowe są niespójne i sprzeczne. Powyższy tekst z pytań i odpowiedzi ma się nijak do tekstu rozporządzenia: „§18.1. Od dnia 16kwietnia 2020r. do odwołania nakłada się obowiązek zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski albo maseczki, ust i nosa" :(( Tzn. jest o przyłbicy w dalszej części, lecz z uwarunkowaniem. I być tu mądry człowieku.
To choć na poprawę humoru:😉
"za 4.500pln przyjedziemy do Ciebie do domu przebrani za lekarzy. Zabierzemy Cię od żony do Twojej dziewczyny i przywieziemy  za 14 dni z powrotem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13